Wednesday, January 19, 2011

kita bosan tau

Siapakah nama anda?
- nurul ain binti ngah

Apa makna di Sebalik nama anda?
- baik comel pemurah haha. em entah la tak penah tahu..ta larh, CAHAYA MATA kot!

Adakah anda mempunyai teman istimewa sekarang?
- em em tak tau la ada ke tak -,-

Sekarang sedang berbuat apa?
- baring2! bosannn

Kali terakhir anda bercakap dengan?
- nurul....membe saya

Siapa dia dalam diri anda?
- membe saya lerrr haishhh

Kali terakhir anda bercakap dengan siapa sebelum tidur semalam?
- japp pikirpikir em takde kot sbb semua dah tidur

Siapa dia dalam diri anda?
- membe la....againnnn

Jam sekarang pada pukul?
- 11.14 malam

Perasaan rindu pada siapa sekrang ini ?
- my parents!
Perasaan Sayang pada siapa sekarang ini yang berlainan jantina?
- mesti la dia -,-

Warna Kegemaran?
- putih pink
Suka orang yang bagaimana?
- baik lah baru mashukkk, kelakar
Benci orang yang bagaimana?
- yang ckp aku sombong
Cerita tentang cinta pertama anda?
- em its hurt 
Cerita tentang couple pertama anda?
- oh time tu bodoh bodoh lagi tkpyh tahu haha
Cerita tentang anda dan pasangan anda sekarang?
- poor me , aku mmg takde pasangan sekarang tapi i lovee you man
Cerita tentang seseorang yang sentiasa dengan anda sekarang. berlainan jantina.ok?
- takde mcm mana nak cerita haha
Cerita tentang sahabat baik anda? 
-semua membe saya baik sangat ..sumpah tak nak hilang korg :)
Kata-kata terakhir untuk orang-orang yang diingati?
- jaga diri awak baik baik jgn buat benda bukan bukan keh :)

okay dah bye :p

1 comment: